Title

Sekce nejčastějších dotazů obsahuje informace o procesu online nákupu, dostupných doplňcích nábytku, způsobech platby a podrobných informacích o přepravě..

Upozorňujeme, že na veškeré Vámi zakoupené zboží se vztahuje 2letá záruka.

U Prime Home jsou pro nás zákazníci nejduležitější, proto Vám nabízíme personalizovanou technickou podporu dostupnou prostřednictvím internetu nebo telefonu, díky které si můžete zkontrolovat stav vaší zásilky, získat odpovědi na nejčastější dotazy, seznámit se s postupem reklamací a vrácení zboží. Seznamte se s našimi pravidly a samozřejmě také s naší nabídkou a nejnovějším zbožím!

Nejčastější dotazy

1. Jaká je doba vyřízení objednávky?

Dodací lhůta objednávky je 5-21 pracovních dnů.

  • U zvlíštních objednávek s čalouněnými prvky a skříní může být dodací lhůta objednávky prodloužena na 3-5 týdnů.

  • Pro objednávky nad 50 kusů je dodací lhůta cca 3-5 týdnů.

2. Je možno komponovat a měnit sestavy nábytku a rozměry jednotlivých částí?

Je zde možnost dokoupení jednotlivých částí. U čalouněného nábytku není možné měnit rozměry, jelikož výrobce nábytku ukládá vlastní rozměry.

3. JE LED osvětlení započítáno v ceně každé sestavy?

LED osvětlení není součástí ceny nábytku. Cena LED osvětlení závisí na druhu nábytku a barevném provedení osvětlení..

4. Vlastníme obchod s nábytkem?

V této chvíli obchod s nábytkem nevlastníme. Naše společnost se zabývá elektronickým obchodem – tj. Internetovým prodejem. U Prime Home máme rozsáhlý tým zákaznické podpory, který může pomoci v každé fázi nákupu.

5. Je zde možnost nákupu na splátky?

V této chvíli zde není možnost nákupu na splátky.

6. Je doručovaný nábytek již smontovaný?

Ne. Všechny naše výrobky jsou dodávány v baleních, ke kterým je přiložena uživatelská příručka ke správné montáži. Montáž je velice jednoduchá.

7. Jak stornovat mou objednávku?

Pro stornování objednávky nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu kancelar@prime-home.cz nebo volejte.420 243 261 850

8. Kde mohu zkontrolovat aktuální stav mé objednávky?

Pro zobrazení aktuálního stavu objednávky, přejděte na kartu “Můj účet”,V případě změny stavu objednávky Vám náš systém zašle oznámení na zadanou e-mailovou adresu. Pokud z nějakého důvodu neobdržíte zprávu, nebo si nemůžete ověřit stav své objednávky, napište nám na adreskancelar@prime-home.cz nebo volejte 420 234 261 850.

9. Jak dlouho trvá záruka?

Záruční doba na naše výrobky v důsledku výrobních vad je 2 roky. Doklad opravňující k využití záruky je potvrzení nebo faktura potvrzující nákup, kterou kupující obdrží se zakoupeným zbožím.

10. Jaké platební metody mohu využít?

Platby na internetových stránkách www.prime-home.cz lze provádět prostřednictvím: 

Doba zpracování objednávky se počítá ode dne odeslání platby na náš bankovní účet (s výjimkou objednávek splatných při dodání).

Všechny transakce provedené přímo na naší online platformě jsou bezpečné a umožňují rychlé zpracování objednávek. * Platba na dobírku je za cenu 120,-Kč.

.

11. Můžu zboží vrátit?

Pokud jste obdrželi objednávku a nejste s nákupem spokojeni, můžete výrobek vrátit do 14 dnů od data převzetí.

Aby bylo možné vrátit výrobek, zboží nesmí nést žádné známky montáže. Veškeré příslušenství a návod k použití musí být také uchovávány.

Náklady na přepravu vzniknou zákazníkovi ve všech případech, a to i v případě, že objednávka byla umístěna v rámci propagace zdarma. Náklady na návratnost se rovnají přepravním nákladům bez slev a příslušných propagačních akcí. Zakoupené výrobky může uživatel vrátit s použitím prostředků, které považuje za vhodné. Vrácení musí být provedeno na adresu uvedenou na poštovním štítku.

V případě vrácení zboží, zašlete prosím e-mail na kancelar@tojenabytek.cz s číslem objednávky a uveďte důvod vrácení. Pro urychlení postupů je vhodné poskytnout co nejvíce informací v e-mailu s podrobným popisem případu nebo fotografií.

Po ověření stavu vráceného produktu bude platba vrácena do 14 dnů na uvedený bankovní účet.

12. Můžu vrátit zboží, které je poškozené?

V případě obdržení poškozeného zboží nás informujte prosím do 14 dnů od jeho obdržení. Pokud je výrobek obdržen vadný nebo jeho část chybí, zavolejte nám nebo zašlete e-mail na kancelar@prime-home.cz

Pro urychlení postupů je vhodné poskytnout co nejvíce informací v e-mailu s podrobným popisem případu nebo fotografií. Naše oddělení posoudí váš případ a nabídne vám nejlepší řešení.

V případě, že byl poškozený výrobek kompletně nebo částečně smontován, vymění se pouze poškozené díly..

13. Chci zboží reklamovat, na koho se mám obrátit?

Přečtěte si pozorně sekci vrácení zboží a reklamace. Reklamaci můžete provést na následujícím odkazu –

14. Jaká je doba pro uskutečnění reklamace?

Maximální doba pro vyřízení reklamace je 14 dní.

1. Jaká je cena dopravy?

Cena zásilky je stanovena asi na 7,-Kč za 1 kilogram. Expresní balíčky jsou za příplatek 350,-Kč.

Platba na dobírku je spoplatněna částkou 120,-Kč.

2. Je v dopravě zahrnutá montáž nábytku?

Ne. Veškeré naše výrobky jsou v baleních, která obsahují potřebné vybavení a nástroje včetně uživatelské příručky, díky které si nábytek sami velice jednoduše sestavíte.

3. Jak dlouho bude trvat doručení mé objednávky?

Maximální doba dodání zboží je 21 pracovních dnů.

V případě zásilek nábytku a velkotonážních výrobků je nutné se seznámit s dodacími podmínkami, které můžete získat kontaktováním nás na adrese kancelar@prime-home.cz

Doba plnění objednávky se počítá ode dne odeslání platby na náš bankovní účet (neplatí pro dobírku).

V případě jakéhokoli problému z naší strany, který by mohl jakkoli zabránít odeslání balíku v daném čase, Vás budeme kontaktovat.

4. Budu před doručováním zboží telefonicky kontaktován?

Před doručováním zboží je zákazník vždy telefonicky informován o předpokládaném termínu dodávky.

Jsme tu, abychom vám pomohli

Máme velký tým specializovaný na zákaznický servis a připravený nabídnout online nebo telefonní službu. V Prime-Home jste náš nejcennější spojenec.

Naszy Produkty